logo gmina

Zamiast codziennych kolejek przed budynkiem i do biletomatu, rejestracja interesantów za pośrednictwem internetu i przez telefon. Od 2 listopada Starostwo Powiatowe zmienia system obsługi klientów Wydziału Komunikacji. Decyzja o zmianach podyktowana jest koniecznością przestrzegania nowych obostrzeń w warunkach dynamicznie rosnącej liczby zakażeń SARS- CoV-2.
Mieszkańcy powiatu stargardzkiego, którzy w najbliższym czasie planują rejestrację auta lub wizytę w Wydziale Komunikacji, powinni przygotować się na zmiany. Od poniedziałku 2 listopada 2020 r., zgłoszenia osób odnośnie rejestracji pojazdu, spraw bieżących i prawa jazdy przyjmowane będą wyłącznie za pośrednictwem platformy internetowej oraz przez telefon. Nie trzeba więc fatygować się do urzędu, by zająć miejsce w kolejce do biletomatu. Ta forma obsługi od 2 listopada nie będzie już możliwa.
Zdecydowały o tym głównie obowiązujące obostrzenia związane ze stanem epidemii, na podstawie przepisów Rozporządzenia Rady Ministrów z 16 października, które wprowadzają ograniczenia w tworzeniu się skupisk ludzi przed i wewnątrz budynku. Wprowadzone zmiany podyktowane są więc troską o zdrowie i bezpieczeństwo mieszkańców, a także pracowników Starostwa Powiatowego. Zachowano przy tym dotychczasową pulę biletów przeznaczonych do pobrania każdego dnia, we wszystkich trzech kategoriach spraw - na czele z rejestracją pojazdów.
Obsługa klientów oparta zostanie głównie na internetowej platformie rejestracji, dostępnej przez całą dobę. Osoby, które zarejestrują się za pośrednictwem internetu będą następnie obsługiwane w Wydziale Komunikacji codziennie, w godzinach 8:00.- 13:00. Platforma internetowej rejestracji dostępna jest pod linkiem.
https://bezkolejki.eu/powiatstargardzki
Po otrzymaniu informacji zwrotnej o rejestracji, klient przed wizytą pobierze wydruk w biletomacie.
Umówić się również można telefonicznie w godzinach pracy urzędu. Obsługa klientów umówionych przez telefon zostanie zaplanowana codziennie w godzinach 13:00- 15:30. Telefoniczne zgłoszenia klientów Wydziału Komunikacji będą przyjmowane pod nr.: 91 4804 804 lub 4804 827. Interesant podczas rozmowy poproszony zostanie o podanie numeru rejestracyjnego auta. W przypadku umówienia telefonicznego, wydruk z biletomatu przed wizytą nie będzie konieczny.
Zachęcamy również mieszkańców do korzystania z dostępnych stale narzędzi, umożliwiających załatwienie formalności w Wydziale Komunikacji: platformy obsługi ePUAP oraz wirtualnej skrzynki podawczej PWPW. Osoby składające wniosek o zbyciu/ nabyciu pojazdu mogą również korzystać z tej formy kontaktu, a także przesłać informację o sprzedaży lub kupnie auta tradycyjną pocztą.
Wszelkich informacji na temat nowych zasad funkcjonowania wydziału, zasięgnąć można w godzinach pracy Starostwa (8:00.- 16:00.). dzwoniąc pod nr. tel: 91 4804 812.

M. Synowiecki

Adres urzędu

Urząd Miejski w Chociwlu
ul. Armii Krajowej 52,
73-120 Chociwel
Telefon: +48 91 5622001
Faks: +48 91 5622076
e-mail: urzad@chociwel.pl
Godziny urzędowania
poniedziałek: 8:00 - 16:00
wtorek - czwartek: 7:00 - 15:00
piątek: 6:00 - 14:00

Kasa Urzędu czynna
poniedziałek - czwartek: 8:00 - 13:30
piątek: 7:00 - 12:30
Burmistrz Chociwla przyjmuje interesantów w każdy poniedziałek w godzinach: 15:00 - 16:15 oraz środę w godzinach: 10:00 - 12:00