logo gmina

Azbest 2018

W związku z planowanym uruchomieniem dofinansowania na demontaż i odbiór azbestu Burmistrz Chociwla zaprasza właścicieli nieruchomości położonych na terenie gminy Chociwel, do zgłaszania w tutejszym urzędzie potrzeby demontażu lub usunięcia azbestu z nieruchomości. Zgłoszenia należy dokonać do dnia 14 maja 2018 roku.

Miejsce dokonywania zgłoszenia:

Urząd Miejski w Chociwlu
Ul. Armii Krajowej 52
Pokój nr 21
Tel. 915622001 wew. 221

  • Planowane jest dofinansowanie 100% kosztów demontażu, odbioru i utylizacji azbestu
  • Środki pochodzić będą z WFOŚiGW w Szczecinie oraz NFOŚiGW
  • Warunki określone zostaną po opublikowaniu regulaminu naboru wniosków przez WFOŚiGW
  • Wniosek o dofinansowanie zostanie złożony w przypadku zgłoszenia wymaganej ilości azbestu do usunięcia z terenu gminy
  • Osoby, które w poprzednich latach zgłosiły azbest do usunięcia, nie zgłaszają go ponownie.

Adres urzędu

Urząd Miejski w Chociwlu
ul. Armii Krajowej 52,
73-120 Chociwel
Telefon: +48 91 56 22 001
Faks: +48 91 56 22 076
e-mail: urzad@chociwel.pl
Godziny urzędowania
poniedziałek: 8:00 - 16:00
wtorek - czwartek: 7:00 - 15:00
piątek: 6:00 - 14:00

Kasa Urzędu czynna
poniedziałek - czwartek: 8:00 - 13:30
piątek: 7:00 - 12:30
Burmistrz Chociwla przyjmuje interesantów w każdy poniedziałek w godzinach: 15:00 - 16:15 oraz środę w godzinach: 10:00 - 12:00