W związku z planowanym uruchomieniem dofinansowania na demontaż i odbiór azbestu Burmistrz Chociwla zaprasza właścicieli nieruchomości położonych na terenie gminy Chociwel, do zgłaszania w tutejszym urzędzie potrzeby demontażu lub usunięcia azbestu z nieruchomości. Zgłoszenia należy dokonać do dnia 14 maja 2018 roku.
Miejsce dokonywania zgłoszenia:
Urząd Miejski w Chociwlu
Ul. Armii Krajowej 52
Pokój nr 21
Tel. 915622001 wew. 221
- Planowane jest dofinansowanie 100% kosztów demontażu, odbioru i utylizacji azbestu
- Środki pochodzić będą z WFOŚiGW w Szczecinie oraz NFOŚiGW
- Warunki określone zostaną po opublikowaniu regulaminu naboru wniosków przez WFOŚiGW
- Wniosek o dofinansowanie zostanie złożony w przypadku zgłoszenia wymaganej ilości azbestu do usunięcia z terenu gminy
- Osoby, które w poprzednich latach zgłosiły azbest do usunięcia, nie zgłaszają go ponownie.