Bezpłatne szkolenie dla organizacji pozarządowych z zakresu zbiórek publicznych i loterii fantowych
Wydział Współpracy Społecznej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Zachodniopomorskiego organizuje dla zachodniopomorskich organizacji pozarządowych szkolenie z zakresu przeprowadzania zbiórek publicznych i loterii fantowych.
Zakres szkolenia dotyczyć będzie:
I. Zbiórki uliczne:
1. gdzie można przeprowadzić zbiórkę i kiedy wymagane jest pozwolenie,
2. formy przeprowadzania zbiórki,
3. zasady przeprowadzania zbiórek publicznych, elementy niezbędne każdej zbiórki,
4. rozliczenie z zebranych środków, sprawozdawczość.
II. Loterie fantowe:
1. rodzaje loterii fantowych,
2. obowiązki związane ze zgłoszeniem loterii fantowych do Urzędu Celnego,
3. zasady przeprowadzania loterii,
4. rozliczenie zebranych środków.
III. Działalność statutowa odpłatna i nieodpłatna - znaczenie w realizacji działalności.
IV. Przegląd aktualnych źródeł finansowania działalności organizacji.
Szkolenie odbędzie się 5 czerwca 2012 r. w dwóch turach.
I tura – 10.00 – 13.00 – liczba osób 50
II tura – 14.00 – 17.00 – liczba osób 50
Z uwagi na ograniczoną liczbę miejsc, decydować będzie kolejność zgłoszeń.
W szkoleniu może uczestniczyć jedna osoba z organizacji pozarządowej.
Miejsce szkolenia:
Siedziba Urzędu Marszałkowskiego Województwa Zachodniopomorskiego przy ul. Piłsudskiego 40-42 w Szczecinie, IV piętro, sala 400
Trener:
Artur Gluziński - doradca, specjalista w zakresie współpracy administracji publicznej z organizacjami pozarządowymi, ekspert FIO, POKL
Zgłoszenia przyjmujemy faxem na numer tel. 91 44 16 231 na adres mpieczynska@wzp.pl do dnia 31.05.2012 r.
Szczegółowych informacji o organizowanym szkoleniu udziela Magdalena Pieczyńska, inspektor
w WWS UM WZ pod numerem tel. 91 44 16 224.
Serdecznie zapraszamy!
formularz zgłoszenia - pobierz